Dit is de huisartsmonitor

De Huisartsmonitor bestaat sinds 2013. Het is een compact en praktisch personeels-, organisatie- en kwaliteitssysteem, gericht op het systematisch beheersen en verbeteren van uw werk:

  • Delegatie van taken en werkafspraken
  • Personeelssturing vanuit een jaarplanner
  • Medewerkers stamgegevens, HR-module en smoelenboek
  • Kwaliteitshandboek: bestandsbeheer, protocollen, formulieren, online teksten
  • Intranet-op-maat (per persoon zijn mappen instelbaar) met overzichtelijk berichtenverkeer
  • Mogelijkheid om specifieke documentatie met andere zorgverleners te delen
  • Relatiebeheer (‘sociale kaart’ en leveranciers)
  • Veilig Incident Melden (‘VIM’)
  • Klachtenmanagement
  • Data incidenten
  • Werkoverleg actiepunten overzicht
  • Ideeën en complimenten
  • Proces risicomanagement
  • Verbeteracties en projectmanagement
  • Overzichten op het hoofdscherm voor dagelijks benodigde, praktische informatie
  • Verbinding: spiegel informatie ten opzichte van andere Nederlandse praktijken
  • Nieuws en updates

De Huisartsmonitor wordt vooral gedragen door de praktijkhouders en praktijkmanagers, die er jaar in jaar uit voor zorgen, dat nieuwe functionaliteiten worden bepaald en gemaakt.

Daarnaast zijn diverse extra diensten beschikbaar, zoals persoonlijk intern organisatie advies, intervisiegroepen, medewerkers tevredenheidsonderzoek, ‘Birkman’-leiderschapsontwikkeling en 360 graden feedback voor functioneringsgesprekken.